İzmir Metrosu’nun Bölge ve Sanayi istasyonları arasında sinyal sistemini besleyen kabloları çalmaya yönelik hırsızlık girişimi nedeniyle bugün (22.06.2026) sabah saatlerinde hatlardaki sinyalizasyon sisteminde sorun yaşandığı tespit edildi. Oluşan arızayı gidermeye yönelik çalışma süresince metro seferleri tek hat üzerinden yapıldı ve trenler güvenlik nedeniyle düşük hızla seyretmek zorunda kaldı. Bölge-Evka 3 istasyonları arasındaki seferlerde bir takım aksamalar meydana geldi. Yolcu mağduriyetini en aza indirmek için gerekli sefer düzenlemeleri yapıldı ve çalışmaların bitmesinin ardından metro seferleri saat 11.00 itibariyle normale döndü. İzmir Metro AŞ’den yapılan açıklamada nihai çalışmanın işletim sonunda gece yarısından itibaren yapılacağı belirtildi. Olayla ilgili adli süreç başlatılarak, tekrarının yaşanmaması için gerekli önlemler alındı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

More Stories
Başkan Altay: “KONYARAY Projesi Kapsamında Demiryolu Caddesi’nde Kesintisiz Bir Ulaşım Koridoru Oluşturuyoruz”
Selçuklu Belediyesi’nden anlamlı bir sosyal sorumluluk çalışması daha
Başkan Dutlulu, Selden Etkilenen Vatandaşları Ziyaret Etti