Haber

Çankaya İletişim Merkezi’nden Büyük Başarı

Çankaya Belediyesi tarafından vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikayetlerin çözüme kavuşturulması amacıyla “Çankaya İletişim Merkezi Çözüm Burada” adıyla yenilenen merkez büyük bir başarıya imza attı. Yeni nesil teknolojinin imkanları kullanılarak yeniden yapılandırılan merkez, vatandaşlardan gelen 54 bin 584 başvurunun yaklaşık yüzde 96’sına tekabül eden 52 bin 247’sini 6 aylık sürede sonuçlandırdı.

Çankaya Belediyesi, yıllardır vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerinin analiz edildiği Çözüm Merkezi’ni “Çankaya İletişim Merkezi Çözüm Burada” adıyla yeniledi. Yeni nesil teknoloji imkanlarını kullanarak faaliyetlerini sürdüren merkezin 6 aylık verileri büyük bir başarının göstergesi oldu.

Talep, teklif ve şikayetleri tek kanaldan toplayarak 48 saat içerisinde vatandaşlara geri bildirimde bulunan merkeze 6 aylık süreçte 54 bin 584 başvuru geldi. Bu başvuruların 52 bin 247’si sonuçlandı. Sonuçlanan başvuruların gelen başvurulara oranı yaklaşık yüzde 96 oldu.

Vatandaşlardan gelen ilk üç sıradaki başvurularda Fen İşleri, Emniyet ve Veteriner İşleri Müdürlüğü’ne talepler olduğu bildirildi.

444 06 01 ÇAĞRI MERKEZİNE YÜZDE 67 TALEP

Çankaya İrtibat Merkezi, 444 06 01 çağrı merkezi, e-posta, whatsapp ve sosyal medya kanalları ile vatandaşlara hizmet veriyor. İlk 6 aylık rakamlar da Çankayalıların talep ve şikayetlerini en çok davet merkezi aracılığıyla ilettiklerini gösterdi. 444 06 01 numaralı davet merkezine ulaşan kişi sayısının tüm başvurulara oranı yüzde 67 olarak hesaplandı.

360 DERECE HALKLA İLİŞKİLER

Çankaya Belediye Başkanı Alper Taşdelen, yeni sistemin çok yönlü, hızlı bağlantı ve analiz odaklı çalıştığını söyledi. Taşdelen, “Yeni sistemimizle belediyemizi vatandaşlarımızdan gelen istek, şikayet ve talepler doğrultusunda işleyen bir sisteme dönüştürdük. Bu halkla ilişkiler projesi aslında belediye yönetimini tamamen vatandaşa bırakan 360 derecelik bir halkla ilişkiler projesidir. Çünkü artık halkın talep ve arzusu eskisinden de fazla ön plana çıkmıştır. Bu son teknoloji sistemle insanımızın her istediğini en kısa sürede yerine getiriyoruz. Emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür etmek istiyorum” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

karasuajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort