Teoman Yıldırım’dan Elazığspor Taraftarlarına Teşekkür: Tribünler Büyük Coşkuya Sahne Oldu
Bursa’da iş dünyasında faaliyet gösteren Teoman Yıldırım, Elazığspor’un Muğlaspor ile oynadığı karşılaşmanın ardından taraftarlara minnettarlığını dile getirdi. Yıldırım, maç boyunca takımlarına destek veren Elazığspor taraftarlarının coşkusu ve bağlılığını övgüyle anlattı.
“Ne Mutlu Türküm Diyene” Tezahuratları Tribünleri Hareketlendirdi
Yıldırım açıklamasında, “Muğlaspor karşılaşmasında sahada ter döken futbolcularımızın yanında tribünlerde unutulmaz bir atmosfer yaratan, camiamızın büyüklüğünü tüm Türkiye’ye gösteren taraftarlarımıza teşekkür ederiz” dedi.
Taraftarların Milliyetçi Duruşu ve Özverisi Öne Çıktı
Teoman Yıldırım ayrıca, “Zorluklara ve sıkıntılara rağmen takımlarına sahip çıkan, lig farkı gözetmeden armamıza her zaman destek veren taraftarlarımıza milliyetçi duruşları için teşekkür ediyorum. Birlikte daha güçlüyüz” diyerek tribünlerin özverisine dikkat çekti.
Tribünler Tüm Türkiye’ye Duygusal Bir Mesaj Gönderdi
Elazığspor tribünlerinin “Ne Mutlu Türküm Diyene” tezahuratları sonrası Yıldırım, “Bu coşku sadece Elazığ ve Bursa’yı değil, tüm Türkiye’yi duygulandırdı” ifadelerini kullandı ve taraftarların sahadaki etkisinin ne kadar değerli olduğunu vurguladı.

More Stories
Kitabın Nabzı Kadıköy’de Atacak
Yıl Sonu Karne Şenliği Başlıyor
Başkan Çerçioğlu’nun Destekleri ile Kültür ve Sanatın Kalbi Aydın’da Atıyor